Za nami dużo pracy. Powoli zaczynamy już łączyć dotychczasową wiedzę w całość. Tak, tak, dobrze rozumiesz. Wszystko, czego nauczyliśmy się do tej pory, będzie wykorzystane w tym właśnie kursie.
Dlaczego?
Wiesz już, że jeżeli jakaś sytuacja wywołuje w nas emocje, to najpewniej pośredniczy temu jakaś myśl. Te myśli często są nieświadome, ale uwierz – potrafią sporo namieszać. Zarówno wzburzyć tę taflę emocjonalnego morza, jak i sprawić, że zachowamy się w określony sposób. Czy zawsze kierunek naszego zachowania sprzyja rozwiązywaniu naszych problemów?
W trakcie tego kursu dowiesz się, jak rozpoznawać swoje myśli, jak z nimi dyskutować, ale także w jaki sposób analizować swój styl zachowania. To po to, żebyś w trudnych dla Ciebie sytuacjach mógł_mogła zachowywać się bardziej adaptacyjnie – to znaczy w sposób, który będzie Ci służył.
Zapnij pasy, przygotuj umysł. Zaczynamy!
Psycholożka i certyfikowana psychoterapeutka poznawczo-behawioralna (certyfikat PTTPB nr 896), członek Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej oraz European Association for Behavioural and Cognitive Therapies, swoją pracę poddaje regularnej superwizji i intrawizji zespołowej. Z wyróżnieniem ukończyła Podyplomową Szkołę Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS (2016-2020), gdzie również uzyskała tytuł magistra psychologii (2015). Prowadzi terapię indywidualną osób dorosłych i młodych dorosłych w zakresie zaburzeń nastroju, zaburzeń lękowych i wybranych zaburzeń osobowości. W swojej pracy łączy techniki poznawcze, behawioralne oraz terapię schematów. Jest doktorantką w katedrze psychologii w Interdyscyplinarnej Szkole Doktorskiej Uniwersytetu SWPS w Warszawie, gdzie prowadzi zajęcia dydaktyczne. W obszarze jej zainteresowań naukowych znajdują się porównania społeczne i temporalne. Zajmuje się również problemem stygmatyzacji osób chorych psychicznie, psychoedukacją i promocją zdrowia psychicznego co realizuje przez portal Zdrowa Głowa, którego jest współtwórczynią.